Introduction
24-32 uur
Organization
Organisatie
Wandelen. De hond uitlaten. Spelen. Inparkeren. Fietsen. Een blokje om. Doorrijden. Uitrusten….. Bij Struyk Verwo Infra staan wij elke dag stil bij wat we in Nederland allemaal doen op straat. Daarom zijn wij al jaren marktleider in publieke bestrating. En we denken niet alleen na over passende oplossingen maar doen dit steeds vaker heel erg duurzaam. Zo hebben wij het inmiddels mogelijk gemaakt om beton al 100% circulair toe te passen. Een kwestie van er vroeg aan beginnen en de ontwikkeling volhouden. Als stille kracht zijn wij overal aanwezig en dragen wij bij aan de uitstraling, veiligheid, mobiliteit en klimaatbestendigheid van de omgeving waarin wij wonen, werken en ons verplaatsen. Wij zijn straatbepalend. En daar zijn we hartstikke trots op. Maar ‘Straatbepalend’, hoe word je dat? Met de juiste mensen, is onze ervaring. Het mooie is, alle collega’s bij Struyk Verwo Infra maken dit samen mogelijk. Wáár je in Nederland ook naar buiten stapt, grote kans dat de bestrating onder je voeten van Struyk Verwo Infra is. De organisatie telt circa 400 medewerkers, waarvan het merendeel werkzaam is op één van de 7 productielocaties in Nederland. Op het hoofdkantoor in Utrecht werken collega’s van de afdelingen verkoop, logistiek, administratie en HR. De afdeling HR (6 personen) bestaat uit HR advisering, officemanagement en payroll.
Function
In deze functie
We hebben binnen de afdeling HR onze in- door en uitstroom processen gedigitaliseerd via ESS en MSS en werken daarvoor met het systeem AFAS profit. Verder werken wij met GPS Emprova en MS office. De organisatie is altijd in beweging, waarbij digitalisering een van de belangrijkste speerpunten is voor de komende jaren.
- Jouw taken: Je ondersteunt de afdeling op het vlak van sociale verzekeringen, – wetgeving en de pensioenregelingen, door het controleren van maand- en jaarnota’s.
- Je adviseert en traint eindgebruikers in het gebruik van de applicaties AFAS en GPS emprova, zodat zij zelf hun gegevens kunnen bekijken en wijzigen.
- Je bent verantwoordelijk voor het beheer en bewaken van de functionaliteit en kwaliteit van AFAS Insite, Outsite en de “werken bij pagina”
- Je houdt het digitale Handboek ABV up to date en de daarbij behorende supplementen.
- Je werkt samen met een externe consultant ter realisatie van slimme en efficiënte workflows voor nieuwe processen in zowel AFAS In -als Outsite.
Requirements
Wat vragen wij van jou:
- Minimaal Mbo werk- en denkniveau.
- Minimaal 3 jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare functie.
- Je bent gewend aan projectmatig werken.
- Een kei in Excel.
- Enige ervaring met AFAS insite en de bereidheid om je daarin verder te bekwamen.
- Jij vindt het leuk om in een divers team met een no nonsens mentaliteit te werken.
Offer
Wat krijg je van ons
Een dynamische en verantwoordelijke spilfunctie binnen een organisatie die onbetwist marktleider is in haar segment. Maar vooral ook een leuk en gezellig team van collega’s. De functie is ook deels thuis in te vullen. Wij zorgen voor goedwerkende IT spullen en een vergoeding voor je extra kosten. Een baan met veel vrijheid én verantwoordelijkheid bij een grote, internationale en beursgenoteerde onderneming met een gezonde expansiedrift en continu oog voor innovatie, verbetering en ontwikkeling.
- Een goed salaris (Tussen € 3200 en € 3800 bruto per maand), afgestemd op je achtergrond en ervaring.
- 8% vakantiegeld.
- Een vaste 13e maand.
- 25 vakantiedagen en 12 ADV dagen, zodat je werk-privébalans goed op elkaar is afgestemd.
- Financiële voordelen zoals een regeling met betrekking tot je pensioen en andere fiscaal aantrekkelijke regelingen. (Fiscfree)
Application
Ben je enthousiast? Is deze baan op jouw lijf geschreven? Heb je interesse/vragen over de functie? Neem dan contact op met Anne Verhagen via whatsapp 0031627895178 of Shirley Peperkamp via 06-24737011. Wil je solliciteren? Druk dan direct op de sollicitatiebutton of stuur je sollicitatie per mail naar anne@avrecruitment.nl